2012. január 28., szombat

Cseresznyevirágok


Eredetileg persze kis fűzött golyókkal terveztem, aztán ahogy tegnap csak nagyjából a hossza és kinézete miatt elkezdtem felfűzni a gyöngyöket,... úgy maradtak... meztelenül... :)

Ezeket a csodás lámpagyöngyöket Hidvégi Borbála készítette nekem még pár éve.. saját részre vásároltam, szerettem volna hordani őket, aztán közben rájöttem, hogy kb. 2 év alatt még csak egy sima láncra sem voltam képes feltenni a nagyobb gyöngyöt, inkább csak nézegettem ezeket a szépségeket..

Most viszont ilyen sima, egyszerű karkötőként, nagyon tetszik nekem :)


Ez a teáskanna pedig egy hihetetlenül kis cuki kiegészítő, nagyon szép medálka.
Nem tudtam rájönni hogy üveg-e, vagy kerámia... de nagyon szép, kis minőségi darabról van szó :)
Pár hónapja mikor megvettem, akkor döntöttem el, hogy elő kell keresnem a Bori-féle lámpagyöngyeimet hozzá, hiszen akik/amik igazán összeillenek, előbb-utóbb megtalálják egymást.... legalábbis a gyöngyök, igen... :)

1 megjegyzés:

Böbe Ikotics írta...

Gyönyörű karkötő, a legszebb megoldást választottad!! Fantasztikus.