2010. szeptember 20., hétfő

Trüffel golyók az Ősz színeiben..







Végre, végre :)
Tavaly őszre, télre is annyira nagyon szerettem volna ilyen karkötőket készíteni, mert fantasztikusak. De nem sikerült, mert valahogy akármerre jártam, sehol nem tudtam venni szép nemezgolyókat. Furcsa nem? :)
Aztán nyáron eldöntöttem: őket is megcsinálom én.. közben anyukám is becsatlakozott lelkes segítségével :))
Így most van itthon belőlük egy csomó, folyton kacsintgatnak rám hogy foglalkozzak velük :)
A lilás-bordó lesz a kedvencem ha lesz időm meggyúrogatni őket is.
A nyaklánc most egy kis ráadás, egyszerű kivitelben.

16 megjegyzés:

Susu írta...

Nagyon szép ez a színkombináció! Igazán tetszetős! :)

Hoyacarnosa írta...

Köszönöm Susu :)

Monessa írta...

Nekem is tetszik, szép darab!:)

Kat_G írta...

Qué original y diferente!!

emikke írta...

Nagyon jó!Nagyon szépek a színei!

Aranyalma írta...

Jaj, ezt a nemezgolyós variációt lehetetlen megunni. Egyszerűen gyönyörű!
Örülök, hogy mégis belevágtál a nemezgolyókba! :)

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful set!!!!!!!!!!!!

vezsuzsi írta...

Na ja, rám is mindig kacsintgattak :), aztán Deevától van is egy nemezgolyós narancssárga karkötőm. A nemezt tavaly megvettem, hogy csináljak én is, aztán annyi minden kavarog az agyamban mindig, hogy ők még zacsiban pihiznek. Szóval kicsit sem álltam még neki....
A Te szülötted viszont csodaszép lett! Szeretem a gyöngyöt a nemezzel. Fini, fini, fini!

Timike írta...

Igazán eredeti ezekkel a nemez golyókkal. Csodaszép.

Cimbilimbi írta...

Nagyon szép, annyira jók a színei, idén ősszel ez a kedvenc szezonális karkötő, amit láttam :-))

Libellros írta...

Wowww, wunderschöne Farbkombi !!!
Toll zusammengestellt.

Panka gyöngye írta...

Gyönyörű ékszert varázsoltál újra.Nagyon tetszik,hogy begyöngyözted a nemezgolyókat.Olyan kis finom lett!

Hoyacarnosa írta...

Köszönöm szépen!! Nagyon kedvesek vagytok!! :))

Hoyacarnosa írta...

Köszönöm szépen!! Nagyon kedvesek vagytok!! :))

Sockentick írta...

Extreme wonderful. Very nice colors.

Hoyacarnosa írta...

Köszönöm! :) Thank you! :)