2010. szeptember 7., kedd

Finom kis nyakék..



Eredetileg egész mást szerettem volna kihozni belőle.
Van egy tervem már hónapok óta, de még nem fogtam hozzá mert nem tudom még hogy hogy kell :) és nincs időm próbálgatni.
Az alapja hasonló, csak a körítés lesz más. Remélem most már hamarosan el fog készülni.
És így, a végeredménnyel nagyon meg vagyok elégedve, egy nem bonyolult medált kaptam, ami eszméletlenül öltöztet... amióta elkészült, mindenhol a csiszolt cseppeket keresem, de nem találok.. ha igen, akkor pedig nem lehet csak azt megvenni, hanem muszáj hozzá rendelni még egy rakat másfélét.. hm, szóval úgy néz ki, hogy most nem kezdek sorozatgyártásba :) :-/

14 megjegyzés:

Ládikó írta...

Szia! Csodaszép lett. Csiszol csepp gyöngyöket próbáld a gyongyszoft.hu-n keresztül. Nem biztos, hogy van nekik, de egy próbát megér. :-)

horimarika írta...

Nagyon mutatós lett! Mostanában olyan jó ötleteid vannak! Gratulálok!

eddemona írta...

Ez valami gyönyörű! Megmondanád milyen méretű csiszoltakat használtál?

emikke írta...

Eszméletlenül elegáns! Nem is értem miért időzöm olyan sokat Nálad?!:-)))

Hoyacarnosa írta...

Köszönöm :)

Eddemona, ha jól mérem, akkor 11/7-es.

Köszönöm Ládikó, megnézem.. más webboltokban most a postaköltség és a futárszolgálat riasztott el.
Próbálom a meglévő gyöngyeimet (fel)használni már egy ideje, mert a magas futárköltség miatt régebben mindig több gyöngyöt rendeltem mint amire igazán szükségem volt.

Emikke, pedig sajnos most megint eltűnök egy kis időre.. bárcsak ilyen gyorsasággal tudnék mindig újakat feltölteni mint most ebben a pár napban :)

Nelli írta...

Huhúú Erika...:)

orsolya vanessza kiss írta...

Eddig sem csinálták sorozatgyártást Erika! :))

ez a nyakék káprázatosan szép :)

Szikati írta...

Ez valami csoda! Fantasztikus a színe, különleges a formája, nagyon elegáns!!!

Unknown írta...

Ez gyönyörű! Nagyon mutatós darab!
Én a gyöngyszoft-tól vettem a cseppjeimet. De a gyöngyudvarnak is van topáz színben még.

Babra írta...

Helló! Én a multkor 10x7es cseppeket vadásztam Ande lilia mintájába. A gyöngyszigetben van, világoskék, fehér, ezüst, lila és bronz is. A webshopban is fenn vannak, nézd meg!
Más nem kell hozzá rendelj, csak a postaköltség a többlet!

Egyébként nagyon mutatós kis darab ez a lánc!!

Timike írta...

Lenyűgözően szépek a munkáid,a minták, a szinek, formák, nagy csodálód vagyok. Gratulálok.

Csapó Krisztina írta...

Gyönyörű, elegáns, különleges medált alkottál!!! :-)

Belinda írta...

Gyönyörű!

Monessa írta...

Nagyon szuper! Hasonlón már én is gondolkodtam! Bár még csak tervben van, de előbb utóbb megvalósul!:)