2009. április 24., péntek

Azték könyvjelző


Ezt a könyvjelzőt Anaisztól kaptam :)
Már első látásra is tetszett, de hozzáteszem, eleinte inkább érdekesen vonzónak találtam, mint kézzel fogható alkotásnak.
Aztán bebizonyosodott számomra, hogy különleges üzenetet hordoz.
Elkezdtem nézegetni és ahogy észrevettem, 2 napja nézegetem ezt a kis varrott darabot.
Vanessza olyanokat ír az általa készített tárgyakról, hogy pl. varrott festmény... először is gondoltam, MICSODA?? 8-o Hát az meg hogy...

DE!
Visszatérve, 2 napja nézegetem az ágas-bogas kacskaringókat, és követem a cérna útját. Ami pedig a legjobban tetszik benne, hogy biztos nem minden alak volt előre kitervelt irányú, hanem a varrás közben születettek, és abban a pillanatban úgy el lettek találva, hogy nagyon :)
Mintha tényleg igazi, fontos üzenetet hordoznának. Mintha írva lenne valami rá... és valóban.. :)

Nagyon kedves számomra és egyből nagyon megszerettem.
Köszönöm szépen!! :)

1 megjegyzés:

orsolya vanessza kiss írta...

Én KÖSZÖNÖM !

nagyon édes vagy !!!

És igen, vannak olyan alkotásaim, miket gondosan és előre megtervezek, de a legjobban azt szeretem, mikor a lelkem vezeti a kezem, öntudatlanul és önmagától..

Ez a kis könyvjelző is így született ........

Ha visszajöttem az Útról, rengeteg igazi textil festményt fogok készíteni. Remélem tatszeni fognak majd :))