2008. december 21., vasárnap

Kötelező tananyag :)



Ilyen, vagy hasonló csillagot minden gyöngyöt fűzni vágyó elkészít legalább egyszer, szinte kötelező jelleggel :)

Én sem tettem másként és elkészült az első.
Babra oldalán láttam a számomra legszebbnek tűnőt, az ő fotója alapján fűztem meg. Az eredeti ötlet nem tudom kié volt.
Nem hittem volna, hogy egy ilyen kis csillag kifog rajtam, azt hittem sokkal hamarabb kész lesz. Már alig vártam, hogy befejezzem.
Nem lett hibátlan, ez látszik is rajta, ettől függetlenül nagyon kis formás, pofás, aranyos lett :)
Kulcstartónak készítettem, a kulcskarika még hiányzik róla.
Karácsonyi ajándék lesz egy fiúnak.

2 megjegyzés:

Babra írta...

Most találtam rá a blogodra, és nagyon nagyon megörültem, mikor megláttam a nevemet itt, és hogy inspirálhattalak csillagkészítés ügyben:)
Gyönyörűek és kifinomultak az ékszereid, biztos jövök még!!

Hoyacarnosa írta...

Köszönöm szépen! :)
Azt is, hogy készítettél ilyen csillagot! Nekem a közepe nem lett egészen jó, nem tudom hogy mitől.